Saturday, August 2, 2008

only 5 more days

until we are on a plane bound for 'my' island!
i'm so stoked to be able to go home for a couple of weeks...
i miss my family tons being out here in ootah.
i just wish that i would be able to surf this time around.
maybe i'll sneak in a few waves. don't tell the doc...
or kasey!i know this picture is not what you would think from hawaii... but i really remember doing this when i was like 12 right after hurricane iniki with all the rubbish that rolled up on the beach. among doing this, digging large holes to play in, putting crabs in my dads piko (bellybutton), body surfing and pretty much bringing the beach home with me in my suit when i was a kid... i am soooo glad that i grew up in hawaii! i wouldn't have had it any other way! after i took kasey out there the first time he told me that now he understands why i am the way i am and why i'm always telling him that i'm on hawaiian time. never in a hurry, and always late! i love it!

9 comments:

betsy said...

can't wait to have to you! <3

iMaLLheaRt said...

Yay for Hawaii!! I really like that picture of the toothbrushes!!

Mickell Gehret said...

That is soooo not fair! Everyone gets to go home and I am stuck out here in hillbilly land. Have a blast and tell your sweet mom hi for me!

malia said...

SOOOOO J!
lol!
i remember i found out i was preggers right before snowboarding season too. at least you get to soak up that sun. have so much fun. :)

Jackson 3 said...

How fun is that? I've never been. I'll have to try it out sometime. I love the pic by the way! Are you retired now? or still doing dental lab stuff??

ashley said...

yeah!!!!!!! "me play with jordan?" says velzy

AJ said...

hope you are having fun! I don't even know if I told you how excited I am for you, I am!!! Yay yay molly!

Your belly updates are adorable.

Jennelle said...

I didn't think I would miss Hawaii as much as I do...Have lots of fun!

Angie said...

I hope you're having a wonderful time with your family, Molly! My mom grew up in Laie and she'll tell you herself that her childhood was a fairytale. Nothing like that place, especially for a child. I'm glad you are home.